۵ پاسخ

به خاطر تغییر هورموناست کم کم خوب میشی

من از وقتی حالت تهوعم‌ شروع شد اخلاقم سگگگگ شد🥲😭

در اصلا خانوما تو حاملگی افسردگی میگیرن بعضیا همون اول می‌فهمن بعضیا بعد زایمان من از اول حال روحی ام بد بود با دکترم حرف زدم بهم قرص افسردگی داده

طبیعیه خوب میشی سعی کن حواستو ب چیزای خوب پرت کنی

منم هورمونام افتضاح شده
اوایل بارداری اینجوری نبودم الان یعنی با کوچک ترین چیز گریه میکنم🫠

سوال های مرتبط

مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی