به خاطر تغییر هورموناست کم کم خوب میشی
من از وقتی حالت تهوعم شروع شد اخلاقم سگگگگ شد🥲😭
در اصلا خانوما تو حاملگی افسردگی میگیرن بعضیا همون اول میفهمن بعضیا بعد زایمان من از اول حال روحی ام بد بود با دکترم حرف زدم بهم قرص افسردگی داده
طبیعیه خوب میشی سعی کن حواستو ب چیزای خوب پرت کنی
منم هورمونام افتضاح شده
اوایل بارداری اینجوری نبودم الان یعنی با کوچک ترین چیز گریه میکنم🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.