سلام ۳۶ هفته سنو دادم بریچ بود چیکار کنم سفالیک بشه؟؟؟

۵ پاسخ

میگن از پله زیاد بری و بیای تاثیر داره درستیش رو نمیدونم

تنفس دم وبازم.وبا آرامش حرکت گربه باعث چرخ بچه میشه.ولی نمیدون برای توکه دیگه ۳۶هستی میشه یا نه

وای خوش به حالت کاش برای من بریچ بشه😫

فععععک نکنم دیگه بچرخه😅

چرا سزارین ک بهتره

سوال های مرتبط