۱۳ پاسخ

هر روشی انتخاب میشه باید کنارش جلوگیری طبیعی هم باشه

ما قبل دخترمم ۵ سال بود جلوگیری طبیعی داشتیم بدون هیچ دارویی
الانم که ۳ سالشه بازم جلوگیری طبیعی
کاملا مطمئن 👍
ولی اگه شما قرص یا آمپول استفاده میکنی
کنارش هم حتما باید جلوگیری طبیعی کنی که اصلا قرص و دارو قابل اطمینان نیستن

من کاندوم و طبیعی بقیه چیزا عوارض داره

ما طبیعی جلوگیری میکنیم
تا حالا هم‌ناخواسته اتفاقی نیوفتاد

دستگاه هم خوبه

ما قبل از پسرم دو سال جلوگیری طبیعی داشتیم
وقتی اقدام کردیم ماه چهارم باردار شدم
بعد از پسرم هم یسره طبیعی جلوگیری داریم
بنظرم اگه شوهرتون مواظب باشه و بلد باشه طبیعی بهتره بدون هیچ دردسر چیزی

اما اگه می‌ترسی یا بلد نیستین هم کاندوم بهترین راه

کاندوم

کاندوم بنظرم خوبه

من خیلی اینجا گفتم ، هیچ روشی ۱۰۰ درصد نیست اما کاندوم از همه امن تره

فقط کاندوم

فقط کاندوم

من۱۱سال قرص خوردم دخترم آوردم الانم۲ساله میخورم ،

من دوسال قرص خوردم ولی خیلی عوارض داشت برام

سوال های مرتبط

مادرغمگین،🖤🖤 مادرغمگین،🖤🖤 قصد بارداری
مامان محمدعلی و نورا مامان محمدعلی و نورا ۱۲ ماهگی
مامان هامين كوچولو🤱🏻🤍 مامان هامين كوچولو🤱🏻🤍 ۳ سالگی