۲ پاسخ

سلام عزیزم
من از شش ماهگی از محصولات سویق مهر نی نی کوچولو استفاده میکنم ، واقعا طعم خوبی داره و بچم مزشو خیلی دوست داره ، برای وزن گیری خوبه ولی قد به ژنتیک مربوط میشه ، اگر بچه شما از پدر و مادر ارث قدبلندی داشته باشه این محصولات کمکی هست ولی اگر ارث قدبلند نداشته باشه شما بهترین محصول دنیا هم بهش بدی روی قد اثر نمیذاره .

سلام اگه ب ای رشد قد و وزن بچه ات میخوای از محصولات آی بانو استفاده کن عالی سویق و سرمام و بقیه محصودات کودکش

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهفتم بارداری