سلام عزیزم
من از شش ماهگی از محصولات سویق مهر نی نی کوچولو استفاده میکنم ، واقعا طعم خوبی داره و بچم مزشو خیلی دوست داره ، برای وزن گیری خوبه ولی قد به ژنتیک مربوط میشه ، اگر بچه شما از پدر و مادر ارث قدبلندی داشته باشه این محصولات کمکی هست ولی اگر ارث قدبلند نداشته باشه شما بهترین محصول دنیا هم بهش بدی روی قد اثر نمیذاره .
سلام اگه ب ای رشد قد و وزن بچه ات میخوای از محصولات آی بانو استفاده کن عالی سویق و سرمام و بقیه محصودات کودکش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.