۶ پاسخ

بعله عادیه دختر منم همینطوری بود 🤦🏻‍♀️😑 خوب میشه کم کم

وای اره عادیه اگه گریه نمیکنه عادیه دختر منم اینجوریخ

رفلاکس داره؟

دختر منم اینجوری بود

دلدرد نداره ؟ گرسنه نیست

دلدرد نداره قطره بده بهش

سوال های مرتبط