خانوما شما‌ کاچی چجوری درست میکنین؟
برای چی خوبه کاچی؟

۹ پاسخ

میگم تو سونو رفته بودی پیش بابایی نژاد
سونوی چی بود ؟ فقط وزن بود یا چسبندگی هم بود ؟؟

زهرا چطوری خوبی ؟

بد زایمان خوبه بخودی مقویه

ما اینو برا پریود و بعد از زایمان درست میکنیم 👇👇👇



یک قاشق غذاخوری بادیون،یک قاشق زیره،یک قاشق شوید،یک قاشق کرابیه رو تمیز کن با هم بکوب تو آسیاب
تو قابلمه سه قاشق روغن زرد بریز هر چی روغن بیشتر باشه بهتر تقریبا نصف لیوان،بعد دو تیکه نبات رو بنداز تو روغن تا حدودی سرخ بشه ولی مواظب باش نسوزه زرد چوبه هم بریز تفت که خورد، اونایی رو که کوبیدی رو تو کاسه ای جدا با آب حل کن بعد آروم به روغن اضافه کن مواظب باش دستت نسوزه،بعد که ریختی تو روغن یک قاشق غذاخوری سیاه دونه با نصف قاشق غذاخوری دارچین کوبیده مقداری فلفل سیاه بهش اضافه کن دو سه دونه آلو هم بنداز بزار بجوشه،غلیظ که شد نوش جان کن

ما کاچی رو میخوریم بعد زایمان چون طبعش گرمه، باعث میشن خون کثیف بهتر دربياد و اینکه جلوگیری میکنه از افسردگی بعد زایمان و حال بد

بخیه و زخم بعد زایمان موندم چجوری میخوام بخورم🤢🤢🤢با کره حیوونیم درس میکنن از بوش بیزارممم از مزش متنفرممم

مقویه دیگه بیشتر برا بعد زایمانه

ارد رو تف میدن یکم بعد دارچین و دوای کاچی بعدم روغن محلی و اب

بعده زایمان میخورن

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان دریا🌊🩷 مامان دریا🌊🩷 ۲ ماهگی
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری