کاچی روز زایمان چجور درست میکنین؟؟

۹ پاسخ

ما بعدا که بچه زردی بچه خوب شد یا نداشت دیگ دارچین و زنجبیل و تفت میدیم روغن اضاف میکنم و تفت میدیم بعدم ابو شکر یا نباتاضافه میکنیم

من ک کاچی اینا و کره محلی نمیخورم ،موقع زایمانم میخوام حلیم بخرم
از طرفیم ک ما ترکا کشمش و خرما با فلفل و دارچینم درست میکنیم دیگ

برای زردی بچه خوب نیست
کره پاستوریزره بزن کرم محلی دیر هضم هست برای بچه
زردش هم نکن زیاد

وای من چند وقت پیش اومدم درست کنم چون توش کره بود حالمو بهم زد ،آردشم خوب نپخت🤢😅

ما آرد تف میدیم یکم بعد روغن یا کره محلی همون گوسفندی یا گاوی ک داریم میریزم توش یکم هم میزنیم بعد مواد کاچی دوقاشق فکنم مامانم‌همیشه می‌ریخت بعد اونم هم میزنیم زعفرون آسیاب شده و نبات میریزم و و قابلمه رو پر آب میکنیم ن خیلی پر هر چقد باشه قابلمه تا نصفه آب بعد زیرش متوسط سرش میزارم تا نبات هم توش باز بشه بعد ک خوب آبش کم شد و دیدی داره سفت میشه خاموش میکنیم

وای من از کاچی متنفرم بدم میاد بخورم نمیدونم اون روز چه جوری بخورم

ارد و با کره یا روغن محلی تفت بده بعد نبات چهارزیره هل زعفرون گلاب اضافه میکنیم و میذاریم به غلظت برسه بعضی اوقات قوتو هم میریزیم وقتی اماده خوردن شد روش کنجد هم میریزیم

اول آردو تفت بده بعد روغن زرد بهش اضافه کن ، بعدش چارزیره اضافه میکنی،بعدش آب و‌نبات میریزی تا جا بیفته.من همیشه این مدلی درست میکنم خیلیم دوس دارم وخوشمزع میشه

مواد امادشو بگیرااز عطاری یکم ارد سرخ میکنن بش کره یاروغن میزنن موادم میززن تفت میدن بعدم اب بریز یانباات یاشکر یکمم زعفران

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی