سلام مامانا
لطفاً دستور درست کردن کاچی رو برای بعد زایمان بهم میگید؟

۶ پاسخ

اول کره یا روغن زرد حیوانی رو آب کن ارد رو اضافه کن فقط خیلی نباید ارد بریزی ،بعد تفت بده با کره یا روغن محلی بعد اب جوش رو بهش اضفه کن در حال اضافه کردن حتما باید تند تند هم زده بشه تا گلوله نشه بعد زیرشوکم کن شکر یا نبات هم اضافه کن بزار قشنگ جا بیفته ،بعضی از شهرا ارد مخصوص کاچی دارن من با اونم خوردم گرمیه زیادی داره اون ولی خوشمزه است

عزیزم بنظر من که شکم دوممه
تا یه هفته گرمیجات نخور یا کم بخور زردی بچه رو بالا میبره

تو اینترنت سرچ کنید هست یا بزنید تو روبیکا آشپزی بهتون میگه من فیلم دارم متن نیست که براتون بفرستم

ما اینجوری درست میکنیم.اردو با روغن حیوانی تفت میدیم تا سرخ بشه بعد آب بهش اضافه میکنیم درشو میبندیم زیرشو مثه دم برنج کم میکنیم تا زمانی که روغن بندازه بعدش با شکر یا نبات میخوریم

منم نمیدونم بعدا بیام ببینم

منم میخوام

سوال های مرتبط

مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی