پیش ما با ارد سفید وشیره خرما یه کاچی درست میکنن خیلی خوشمزه هست ومقوی برای زائو ارد واب وشیره خرما ب مقدار لازم مکس میکنن خوب ک کاملا ارد معلوم نباشه میزارن روی شعله باید همش هم بزنی تا غلیظ ویکنواخت بشه بعدش بدی زائو بخوره خودت هم بخوری کلا من ک خیلی دوست دارم
ارد گندم رو تفت بده بهش کره یا روغن حیوانی گوسفندی باشه بهتره اضافه کن
رنگش که قهوه ای روشن شد بهش پودر مغز ها و ادویه های گرمی که تو عطاری ها هست رو اضافه کن فقط مواظب باش دارچین نزنی چون دارچین و زعفران خونریزی رو زیاد میکنن .. بعد اینام که ی تفت ۱ دقیقه ای خورد نبات کوبیده شده با کمی اب و گلاب رو اضافه کن بوی پختیش که در اومد ب روغن نشیت بخور نوش جونت ...میتونی در کنار ارد گندم ارد برنج و ارد جوانه گندم هم اضافه کنی
من گرمه نون بلدم
آرد الک کن بدون روغن روی حرارت بو بده یاهمون تفت رنگش ک نخودی شد کره حیوانی داری یاکره بریز بااونم تفت بده داروی کاچی ک همون چهارزیره بریز اگ خواستی قرص کمر پودر شده زردچوبه هم بریز قاطی کن تفت بده آب جوشیده بریز هم بزن جوش اومد ک بزار پخته بش نیم ساعت بعد نبات اضافه کن مغزیجات آسیاب شده ودر انتها پخت کمی گلاب
دیروز رفتم روغن حیوانی زرد ، مغز بادام زمینی ، گردو، کنجد سیاه، زعفران ، چهار زیره ، دارچین، نبات ، فقط دقیق نمیدونم چجوری درست کنم شاید کمک کنه زودتر دردام شروع شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.