۵ پاسخ

پیش ما با ارد سفید وشیره خرما یه کاچی درست میکنن خیلی خوشمزه هست ومقوی برای زائو ارد واب وشیره خرما ب مقدار لازم مکس میکنن خوب ک کاملا ارد معلوم نباشه میزارن روی شعله باید همش هم بزنی تا غلیظ ویکنواخت بشه بعدش بدی زائو بخوره خودت هم بخوری کلا من ک خیلی دوست دارم

ارد گندم رو تفت بده بهش کره یا روغن حیوانی گوسفندی باشه بهتره اضافه کن
رنگش که قهوه ای روشن شد بهش پودر مغز ها و ادویه های گرمی که تو عطاری ها هست رو اضافه کن فقط مواظب باش دارچین نزنی چون دارچین و زعفران خونریزی رو زیاد میکنن .. بعد اینام که ی تفت ۱ دقیقه ای خورد نبات کوبیده شده با کمی اب و گلاب رو اضافه کن بوی پختیش که در اومد ب روغن نشیت بخور نوش جونت ...میتونی در کنار ارد گندم ارد برنج و ارد جوانه گندم هم اضافه کنی

من گرمه نون بلدم

آرد الک کن بدون روغن روی حرارت بو بده یاهمون تفت رنگش ک نخودی شد کره حیوانی داری یاکره بریز بااونم تفت بده داروی کاچی ک همون چهارزیره بریز اگ خواستی قرص کمر پودر شده زردچوبه هم بریز قاطی کن تفت بده آب جوشیده بریز هم بزن جوش اومد ک بزار پخته بش نیم ساعت بعد نبات اضافه کن مغزیجات آسیاب شده ودر انتها پخت کمی گلاب

دیروز رفتم روغن حیوانی زرد ، مغز بادام زمینی ، گردو، کنجد سیاه، زعفران ، چهار زیره ، دارچین، نبات ، فقط دقیق نمیدونم چجوری درست کنم شاید کمک کنه زودتر دردام شروع شه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱ ماهگی