۲ پاسخ

سوپ گندم هم برای مادر خوبه هم برای بچه
چون معده رو گرم میکنه و برای دستشویی راحتین هم اینکه برای رشد عالیه ..
البته بجای گندم میشه از بلغور گندم استفاده کرد

گندم یا بلغور گندم بشورید بزارید بپزه البته اگه گندم باشه باید چندساعت خیس بشه قبلش ...
بعد داخلش یه پیاز بزرگ رنده کن با ادویه
اگر سوپی میخوای که توش هویج و سبزی و قارچ و ..هرچی دوست داری بریز و مرغ و ابپز کن و ریش ریش کن داخلش با رب تفت داده
اگرم حلیم طور میخواین که گوشت ابگوشتی حدا بزار بپزه بعد ریش ریش کن داخل گندم پخته ها که فقط ادویه و پیاز داشته

گوشت بوقلمون یا جوجه رو اول میپزی بعد هم جوپرک و رشته سوپی اضافه میکنی و در آخر هم روغن زرد میزنی من چند رور این مدلی خوردم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی