۶ پاسخ

ما با ارد و روغن خونگی و اب و شیره انگور درست میکنیم

ما بانبات درست میکنیم

با نبات باید درست کنی نه شکر

ما که با دوشاب و ارد و روغن حیوانی همون زرد درست میکنیم خیلی خوشمزه میشه کم بریز اگه شیرین دوست نداری

با نبات درست کن

چرا بدون شکر؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱ ماهگی
مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری