۳ پاسخ

من مادرشوهرم میگه اول کره یا روغن زرد و بریز بعد آرد برنج یا گندم و تفت بده ۳ یا ۴ قاشق بعد ۲ قاشق دوای کاچی بریز یکم هم بزن بعدم نبات بعدم آب بریز بزار نیم ساعت با شعله کم تا آبش کم بشه حالا یا شل تر برش دار یا دوست داری بزار سفت بشع

چند مدل هست عزیزم
یکیش هست مامانم اونجوری می‌زاره اول آب و با زرد چوبه می‌زاره میجوشید از رو گاز برمیدارن یه پیاله از آبش رو برمی‌داری میزاری کنار بعد به بقیه اش آرد اضافه می‌کنی هم میزنی تا جای که سفت بشه بعد بقیه اب رو میزنی توش میزاری یه بیست دقیقه تا نیم ساعت با شعله کم بجوشه
واسه روشم پودر دارچین و شکر و گل محمدی اینا می‌ریزی حالا سلیقه ای

وای کاچی گفتی یادم افتاد پارسال سر کاچی دعوا میشد خواهرشوهر نزاشتن ی کاچی بخورم

سوال های مرتبط