۶ پاسخ

بخور اتفاقا ب روند زایمانت کمک می‌کنه

من شنیدم گرمی برا زایمان خوبه

ن گرمیه نخوری بهتر بزا بعد زایمانت بخور

بخور منکع تا الان خیلی خوردم

من هوس شربت زعفرون نذری کردم تازه یکم خوردم پشیمون شدم شربتو گرفتم گذاشتم توی فریزر برای بعد زایمانم بخورم🥲خدا الکی بهشتو زیر پامون قرار نداده

گرمه بنظرم صبر کن بهتره

سوال های مرتبط

مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۷ ماهگی