۲ پاسخ

ما آرد و تفت میدیم تا بوی خامی ش گرفته بشه. بعد چهار زیره باهاش یه تفت میدیم و روغن زرد اضافه میکنیم. آب میریزیم‌نبات و زعفرون یه کم زرچوبه وگلاب ومغزیجات میزنیم. میذاریم یه کم بجوشه تا غلیظ بشه

من اب و نبات وزعفران ویکمی گلاب میزارم‌تا جوش‌بیاد و‌نبات حل بشه‌
بعد اردو تفت میدم تا رنگش برگرده بعد دارچین و ادویه مخصوص اضافه میکنه
کره یا روغن جامد میزنم یدست ک‌شد اون شربتو اضافه میکنم
مغزیجاتم میتونی اضافه کنی
هم میزنم یدست ک شد
شعله رو خییییلی کم میکنم درشو میزارم ک‌دم بیفته
روغن بندازه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی