ما آرد و تفت میدیم تا بوی خامی ش گرفته بشه. بعد چهار زیره باهاش یه تفت میدیم و روغن زرد اضافه میکنیم. آب میریزیمنبات و زعفرون یه کم زرچوبه وگلاب ومغزیجات میزنیم. میذاریم یه کم بجوشه تا غلیظ بشه
من اب و نبات وزعفران ویکمی گلاب میزارمتا جوشبیاد ونبات حل بشه
بعد اردو تفت میدم تا رنگش برگرده بعد دارچین و ادویه مخصوص اضافه میکنه
کره یا روغن جامد میزنم یدست کشد اون شربتو اضافه میکنم
مغزیجاتم میتونی اضافه کنی
هم میزنم یدست ک شد
شعله رو خییییلی کم میکنم درشو میزارم کدم بیفته
روغن بندازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.