میخوای خودم درست کنم برات بیارم 😂رفیق عزیزم
مثلا من برا ۵تفر ادم پنج قاشق ارد میریزم یک ونیم لیوان فرانشوی شکر و یکونیملیوان فرانسوی اب و نصف لیوان گلاب و مقدار کافی زعفران بعد هممیزنماگدیدم مثلا خیلی سفت شد یهلیوان دیگاب میریزم
شیرینیش نگا میکنم اگخوشم اومد که اضافه نمیکنم اگ کم بود یکم دیگ میریزم شکر میزارمدمبکشه
اول به اندازه هرادم یکقاشق غذاخوری ارد میریزی توقابلمه با یه ملاقه روغن جامد بعد میزاریرو شعله متوسط هی هممیزنی تا خامیارد گرفتهبشه قشنگ وقتی یکمرنگشفرقکرد یا بوی ارد پخته اومد میزاریش کنار بهش شکر واب اضافه میکنی و زعفرون وگلاب اینا چشمی مثلا اگدوست داری کاچیت شل باشه یکونیم لیوان فرانسویاببریز نه سفت باشه یکی هم میزینی همهمواد میزاریروشعلههمهی هممیزنیتا تهنگیره تا بهجوشبیاد شکر همچشمیبریزببین دوست داری شیرینباشه یا کمشیرین هی همبزن روشعله متوسط بعد که به جوشاومد درش بزار زیرش کم کن بزار قشنک دمبکشهدهدقیقه بعد میل کن
اوووف عاشقشممم
به خدا اصلا نمیدونم چی هست 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.