خانما طرز تهیه کاچی ساده بدون زعفران رو میگید؟

۳ پاسخ

اینم یه مدل دیگه

تصویر

زنجبیل نخوری هاا

برای یه نفر دوتا قاشق غذا خوری آرد و بریز قابلمه تف بده رنگش فرق میکنه بعد روغن حیونی یا کره حیونی خوش مزه میشه بنداز توش یه لیوان هم آب بریز بزار قشنگ دم بکشه یه چند دقیقه بعد خواموش کن بزار روغن بندازه یا خواستی نمک یکم بزن یا شکر اون دل بخواهیه من خیلی کوچلو نمک میزنم با یع کوچلو شکر خیلی خوش مزه میشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی ها مامان توت فرنگی ها ۹ ماهگی