مامانا طرز تهیه فرنی خوشمزه رو بدید ممنون🙏

۲ پاسخ

اوتمیل هم خیلی خوشمزه میشه حتی مقوی تر از فرنیه دستور اینم بهت میگم واسه ۱ لیوان شیر ۴ قاشق سر خالی جودوسر پرک بریز بزار جوش بیاد خودش کم کم سفت میشه بعد با موز و عسل و یکمی دارچین و مغزیجات یا هرنوع میوه ای میتونی بخوری اینم خیلی مقویه و خوشمزس

واسه یه لیوان شیر ۲ قاشق غذا خوری سرپر آرد برنج بریز قاطی کن بزار بجوشه کم کم خودش غلظت پیدا میکنه میتونی ۱ قاشق غذا خوری سرپر هم شکر بزنی اگه نه با عسل بخور

سوال های مرتبط

مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی ها مامان توت فرنگی ها ۹ ماهگی