۴ پاسخ

من شیر ارد نشاسته ذرت شکر میزارم خوب لعاب بیاره بعد اخرکار مقداری خامه میزنم بعد بع 3دسته تقسیم میکنم یکم زعفرون یکم پودر کاکائو اون یکی هم سفید بعد ردیفی میریزم داخل لیوان مورد نظر

یک قاشق آرد گندم رو با نصف لیوان شیر سرد قاطی کن بعدش نصف لیوان شیر رو بزار جوش بیاد با سه قاشق شکر و مخلوط آرد و شیر رو بهش اضافه کن و هم بزن کم کم به غلظت میرسه و زود آماده میشه به دلخواه اگه خواستی یکم گلابم اضافه کن خوشمزه میشه

آرد برنج با شکر یکم تفت بده شیر بریز داخلش🥴
حالا دوست داشتی میتونی پودر کاکائو مغزیجات پودر سنجد هرچی دوست داری اضافه کنی یا مثلا جا شکر از عسل استفاده کنی

۱ لیوان شیر..۱ قاشق آرد برنج..۲ قاشق شکر ... نسبتش اینجوریه دیگ مقدارش کم یا زیاد میخای دست خودته

سوال های مرتبط

مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۱۰ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌وسوم بارداری