خانما من 6 هفته باردارم ای وی افی هستم حالت تحوع شدید استفراغ دارم خیلی ناجور ب بو ها حساس شدم هیچ چیزی نمیتونم بخورم افت فشارم دارم خیلی فشارم پایینه هر چیم ک ب زور بخام بخورم بالا میارم چیکار کنم بنظرتون راه حل بدین خواهشن دارم میمیرم 🥲😭

ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی انتاقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر

۵ پاسخ

برو دكتر بگو ي سرم ميده و امپول خيلى بهتر ميشى، چند روز پشت سرهم بايد بزنى بسته به نظر دكترت

اصلا قرص و امپولی برای کم کردن حالت تهوعت نخور ، خیلی ضرر داره منم مث شما بودم ولی هیچ قرصی نخوردم عوارضشون زیاده روی جنین ، تحمل کن من دو ماه دراز کش بودم

متاسفانه راهی نداره وباید تحمل کنید ان شالله تا چهار ماهتون تموم بشه، سعی کنید غذای خشک و لقمه های کوچیک بخورید

برو دکتر تا بهت قرص یا امپول یا سرم بده منم همینجوری بودم سربارداری قبلیم داشتم ازبین میرفتم ولی خوب تا هفتت نره بالا راه حل دائمی نداره میگن سیرابی هم خیلی خوبه برای تهوع واستفراغ

من هنوز به مرحله استفراغ نرسیدم ولی وقتی حالت تهوع میگیرم اب انار یه کوچولو میخورم بهتر میشم

سوال های مرتبط