خانم ها ضرر داره نودلیت از این بخورم؟

تصویر
۱۴ پاسخ

آره نودل کلا خیلی مضره در حد رفع هوس بخور

دلم خواست 🫠

من که همین الان خوردم 🥲😶

ممکنه زیاد خوردم

منم چندباری خوردم قشنگ بذار بپزه زود برندار روش نوشته سه دقیقه‌ای حاضره ولی من راحت ده دقیقه میذارم میپزه خوشمزه میشه

اگه هوس کردی بخور نوش جونت ولی زیاد نخور نودل

من ک از اول بارداری هوسمه میخورم

سلام عزیزم نودلیتخیلی ضرر داره سدیمش بالاس فشار خونت میره بالا مخصوصا ماه های اخر نخور یه بار مشکلی نداره اما خیلی نخور من هوس نودلیت کردم ولی جلو خودمو گرفتم و نگفتم و نخوردم 😭😭😂

منم چند بار خوردم بپز بخور هیچی نمیشه😍

تا حالا نخوردم طریقه پختش چجوریه ایا مواد بهش اضافه میکنی؟
نمک .....
دیدم ازشون ولی نخریدم

من ک میخورم

نه نوش جونت

من میخورم ضرر نداره

من که چندباری خوردم😋

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو🩵 مامان آراد کوچولو🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۱ ماهگی
مامان رستا خانم😍 مامان رستا خانم😍 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری