آره نودل کلا خیلی مضره در حد رفع هوس بخور
دلم خواست 🫠
من که همین الان خوردم 🥲😶
ممکنه زیاد خوردم
منم چندباری خوردم قشنگ بذار بپزه زود برندار روش نوشته سه دقیقهای حاضره ولی من راحت ده دقیقه میذارم میپزه خوشمزه میشه
اگه هوس کردی بخور نوش جونت ولی زیاد نخور نودل
من ک از اول بارداری هوسمه میخورم
سلام عزیزم نودلیتخیلی ضرر داره سدیمش بالاس فشار خونت میره بالا مخصوصا ماه های اخر نخور یه بار مشکلی نداره اما خیلی نخور من هوس نودلیت کردم ولی جلو خودمو گرفتم و نگفتم و نخوردم 😭😭😂
منم چند بار خوردم بپز بخور هیچی نمیشه😍
تا حالا نخوردم طریقه پختش چجوریه ایا مواد بهش اضافه میکنی؟
نمک .....
دیدم ازشون ولی نخریدم
من ک میخورم
نه نوش جونت
من میخورم ضرر نداره
من که چندباری خوردم😋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.