مامانا شماهم نودلیت میخورید؟ضرر داره؟

۸ پاسخ

در حد هوس یبار بخور ولی زیاد نخور کلا باردار هم نباشی خوب نیست نودل

من دلم خاست دارم درست میکنم

آره اوایل خیلی می‌خوردم الآنم میخام ولی زورم میاد برم بخرم 🤣

نه کلا خیلی بدم میاد

نه عزیزم ضرر ندارد من که خوردم

من دکترم گفت هیچی ضرر نداره
ولی حد رو‌نگه دار
هرچیزی زیاده روی مضرره حتی میوه ها
مثلا کنسرو و تن ماهی ماهی ۲ بار بخور
من ک‌گاهی با نودلیت حالت سوپ میذارم

من اوایل بارداری خیلی هوس میکردم هرشب یکی میخوردم انقد دلم میخواست ولی یهو برعکس شدم دیگه نخوردم🤧😂 تاالانم خداروشکر هیچ مشکلی ندارم
برای رفع هوس بخور یدونه مشکلی نداره البته من هوسم روی نودلیت سبزیجات بود اصلا من یادم نمیومد قبل از هوسم کی نودل خوردم اصن خوشم نمیومد از نودل

کلا نودلیت خوب نیست خیلی ضرر داره
قبل بارداری هم کم میخوردم الان که اصلا لب نمیزنم

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان آروید و لنا❤️ مامان مامان آروید و لنا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی
کوثر کوثر قصد بارداری