سلام خانم ها کنسرو ماهی ضرر داره بخورم؟

۱۴ پاسخ

واقعا... یه بار هم بخوریم ضررداره

اصلاخوب نیس تن

اره عزیزم جیوه داره

نه ی بار اشکال نداره مارک خوب بخر

میگن کنسرو نخورید

یبار چیزی نمیشه

نه بخور

من همه چیز خوردم حتا زعفرون زرشک هیچی کمش ظرر نداره گلم

اره گلم ضرر داره
بهتر خود ماهی بخوری
مثل سالمون

بجاش ماهی سالمون یا قزل آلا بخور

منکه دوبار خوردم
دکتر گفت قبلش بجوشونش چیزی نمیشه

من الان خوردم از اول بارداریم ۳بار خوردم ولی درحد یک سومه کنسرو رو خوردم

عزیزم هر چیزی رو تو بارداری کم بخوری مشگلی نیست ،من دکتر گفت هوس کردی بخور

سلام اره متاسفانه جیوه دارع منم خیلی وقته هوس کردم🫠

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد ۷ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی