خانمها کنسرو بادمجان بخورم یعنی ضرر داره؟

۵ پاسخ

کنسروی نباید بخوری مگر خیلی کم

تو این مدت بارداریم اصلا کنسرو نخوردم اولین بارمه. راستش میترسم بخورم ولی بدجور حوس کردم

بادمجون که خوب نیست کنسرو هم که مواد نگه دارنده داره کم بخور اگر حوس کردی

چیزهای کنسروی سعی کن نخوری اما الان دات میخواد بخور اما بتونی خودت درست منی بهتره

نه چه ضرری بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان رستا خانم😍 مامان رستا خانم😍 ۱۰ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان deniz balam🩷 مامان deniz balam🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قطاب مامان مامان قطاب مامان ۹ ماهگی