خانما یخمک بلوبری از این آبی ها بخورم ضرر داره؟

تصویر
۱۴ پاسخ

ن چ ضرری

با پودر شربت خودت درست کن بزار تو فریزر سالمتره اینا همش رنگه معلوم نیست چیه

خدایش تا جوابتو اینجا بدیم این اب شده چه سوالایی میپرسید اگه فک میکنی چیزی ضرر داره نخر قبلش بپرس بعد بخر

من دیروز تمشک خوردم یدونم بلوبری تو یخچال دارم 🤤

چه سوالیه آخه خودتون نمیدونی این چیزها ضرر داره ولی آدم هوس میکنه میخوره

منم خوردم

به عنوان هوس نه

من خیلی خوردم انقد گرمم بود 🤣 ولی دیگه الان نمیخورم

وای من یخمک نخورم میمیرم انقد خنکم میکنه

یبار هوس کردی بخور😂😂😂نوشجون
اما همیشه نخور
نگهدارنده و رنگ داره نخوری بهتره

بخور بره بابا

منکه میخورم😂

رنگ‌ داره دیگ من خودمم یکی دوبار خوردم اما نخوری بهتره

من که میخورم 😅

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهان بالام 💙 مامان ماهان بالام 💙 ۷ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۱ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۷ ماهگی