خانما دلستر ضرر داره بخورم

۷ پاسخ

میگن به جنین وزن میده

منوفقط مواقعی ک نهارمون ساندویچی باشه میخورم،اکقرا اب یا دوغ

قند داره زیاد نخورید که قندبارداری نگیرید

برای رفع هوس نه مشکلی نیست،ولی واسه هر روز ضرر داره هرچی باشه گاز داره و برای جنین خوب نیست

اگه از اون کلاسیک جو بخوری نه اتفاقا برا وزن هم خوبه

نمی‌دونم منکه میخورم مخصوصا لیمویی

نه یه لیوان بخور

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی