خانما ماهی شیر ضرر داره بخورم؟

۷ پاسخ

ماهی تو بارداری باید مقدار جیوه اش پایین باشه بهترینش قزل آلا و سالمونه اتفاقا ماهی خیلی خوبه تو بارداری بخاطر امگا۳

ماهی های دریا همه جیوه دارن .حالا جنوبیا که سالهاست قوت غالبشون ماهی دریا بوده کدومشون بچشون چیزیش شده که حالا مد انداختن سالمون و قزل آلا بنظرم همش بازی پول هست که پرورش دهنده های این دوماهی هم فروش داشته باشن .شما ماهی هارو کوچک بگیر که بقول جیوش کمتر باشه.نوش جونت منم میخورم .فقط تن ماهی یا ماهی تن رو نخور

ماهی بخور کم بخور کبابی بخور عالیه

فقط ماهی قزل و سالمون میتونی بخوری

ن هفته دوبار مشکل ندارع وقتی می‌خری بگو شیرکوچک بهت بدن جیوه اش کمتر

عزیزم ماهی های که سایز بزرگی دارن مثل ماهی تن و شیر جیوه دارن داخل خودشون و نباید خورده بشن
بهترین ماهی ها برای دوران بارداری قزل و سالمون هست

ن چ ضرری اخه

سوال های مرتبط

مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رستا خانم😍 مامان رستا خانم😍 ۱۰ ماهگی
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان هایلین مامان هایلین هفته چهلم بارداری
مامان صدرا مامان صدرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بــرکـه مامان بــرکـه ۳ ماهگی