دکتر من گفت به جاش لوراتادین بخورم
ضررندارع
سه تا دکتر به من گفتن ضرر نداره 🤷🏻♀️
لوراتادین بخور
سلام عزیزم
سیسمونی و لباس نوزادی با کیفیت میخوای
تو کانال روبیکا من عضو شو
همه جنس ها صد در صد پنبه و با کیفیت
ایدی کانال nini_heed1
من امروز دکتر بودم گفت هیچ دارویی مجاز نیست… همینجوری با گلو درد شدید منو راهی خونه کرد گفت برو مایعات گرم بخور… دارم میمیرم از گلودرد
انتی هیستامین ضرر نداره
اگر ابریزش بینی داری بهترین کار اینه که عناب و بسوزونی دودش و بو کنی چندبار انجام بدی خوب میشی من از دیروز ۴/۵بار انجام دادم خیلییییی بهترشدم
دکتر ب من داد در شرایط اضطراری مشکلی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.