دوستم کلاشد80بابیمارستان
۲۰ بود ۱۸ دادم
من 30 دادم
دکتر من دستمزد نمیگیره
20 تومن تازه میگفت 35 من بهش گفتم قیمت پارسال حساب کن من پارسال حامله شدم 😑😂
منم ۲۵ دادم خوبه بنظرم
پزشک من غیر از هزینه بیمارستان چیزی نمیگیره
35دستمزد
بیمارستانم60تومن
۸ تومن گرفت
15تومن
15 تومن
۴میلیون
مگه سز اجباری رایگان نیس؟
منو گفت 19تومن
دکتر من گفته۳۰
من ۱۰تا گرفت سز دوم
۷تومن
۳۵ مال من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.