خانوما دستمزد دکتر ۲۵ میلیون زیاد نیست برا سزارین؟از شما چقدر گرفتن

۱۸ پاسخ

دوستم کلاشد80بابیمارستان

۲۰ بود ۱۸ دادم

من 30 دادم

دکتر من دستمزد نمیگیره

20 تومن تازه می‌گفت 35 من بهش گفتم قیمت پارسال حساب کن من پارسال حامله شدم 😑😂

منم ۲۵ دادم خوبه بنظرم

پزشک من غیر از هزینه بیمارستان چیزی نمیگیره

35دستمزد
بیمارستانم60تومن

۸ تومن گرفت

15تومن

15 تومن

۴میلیون

مگه سز اجباری رایگان نیس؟

منو گفت 19تومن

دکتر من گفته۳۰

من ۱۰تا گرفت سز دوم

۷تومن

۳۵ مال من

سوال های مرتبط

مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی