بالاخره رفتی بتا دادی
مبارک باشه
منم با سه روز ۶۰۰۰ بود ولی سنو قلب گفت یکی هست ش ✨
خاله منم بتاش خیلی بالا بود رو ۷۰۰۰ دو قلو به دنیا آورد🥺
معمولا میگن بتا بالا باشه ممکنه دوقلو باشه بازم با سونو دیده میشه
نه شاید لقاحت زود گرفته بتات بالاعه هفتت بالاهس
ن عزیزم ربطی نداره اصلا
ممکنه ایشالا به سلامتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.