۷ پاسخ

بالاخره رفتی بتا دادی
مبارک باشه

منم با سه روز ۶۰۰۰ بود ولی سنو قلب گفت یکی هست ش ✨

خاله منم بتاش خیلی بالا بود رو ۷۰۰۰ دو قلو به دنیا آورد🥺

معمولا میگن بتا بالا باشه ممکنه دوقلو باشه بازم با سونو دیده میشه

نه شاید لقاحت زود گرفته بتات بالاعه هفتت بالاهس

ن عزیزم ربطی نداره اصلا

ممکنه ایشالا به سلامتی

سوال های مرتبط

مامان ماهورمهیار🩷🩵 مامان ماهورمهیار🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین و متین مامان سلین و متین هفته سیزدهم بارداری
مامان قلبم✨ مامان قلبم✨ هفته ششم بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری