مامانا بتا ۲۴۵ کمه ؟؟ با تاخیر ۳ روزه پریود

۷ پاسخ

خوبه ک بالا میره

خوبه. من روز یه روز تاخیر بودم بتا دادم ۳۷۰

نه خوبه

منم بتام 245بود

نه کم نیس خوبه

خوبه دیگه بالاتر میره

خوبه دیگه میره بالا

سوال های مرتبط

مامان قلبم✨ مامان قلبم✨ هفته پنجم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته پانزدهم بارداری
مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه🩵👼🏻 مامان جوجه🩵👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری