۴ پاسخ

شاید طول بکشه تا خود دندون در بیاد. پسر منم از دو ماه و نیم پایه گزاری دندونش شروع شده. معمولا یکی دو هفته اذیت بعد اروم میشه و دوباره شروع میشه

حداقل دو ماه میکشه

سلام رفلاکس نداشت هلن ولی زردیو کولیکش دهن منو صاف کرد

وای چقدر زود
بخدا من یکی که دیگه دل دندون ندارم هنوز کولیک تموم شد رفلاکس باز بعد یبوست دیگه سخته

سوال های مرتبط