۴ پاسخ

دوستم با زهرا انصاری بود نامه ام گرفته بودبعد چندروز زودتر دردش گرفت رفت بیمارستان هرچی زنگ زدن دکتره نیومده .از شانسش دکتر شیفت کاظمینی بود ۱۵ زیرمیزی گرفت اورژانسی عملش کرد.خیلی راضی بود .پارسال برج ۹ زایمان کرد.الان نمیدونم هنوز همین قدر میگیره یا نه

سزارین پیش دکتر مریم حاجی هاشمی بودم من چیزی نگرفت

هم واسه زایمان طبیعی میگیرن هم سزارین

والا من قرار بود طبیعی شم ولی دکتر زیرمیزی گرفت

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری