۹ پاسخ

من تنبلی تخمدان شدید داشتم بچه اولمو بزور بعد یبار سقط و یکسال دارو و دکتر باردار شدم اما این یکی و نفهمیدم چیشد اصلا بخاطر همون چیزایی که برات نوشتم باردار شدم خود به خود بدون دارو

پیاده روی کن اب زیاد بخور رژیم مناسب داشته باش قرص اینوزیتول پلاس بخور اگر تنبلی تخمدان داری و استرس رو از خودت دور کن و کلا فکر کن اصلا نمیخوای بارداربشی و به بچه فکر نکن

میدونی من جاریم ۱۵ سال بود که باردار نمیشد امسال خداروشکر با معجزه خدا باردار شد الانم زایمان کرده کل این ۱۵ سال میرفت دکتر امسال به مدت یک سال دکتر ول کرد و بیخیال شد دیگه گفت شد شد نشد هم خواست خدا بوده و درست زمانی که کلا بیخیال شده بود حامله شد بنظرم بیخیالی خیلی بهتر درست نمیشه آدم بیخیال باشه اما تا میای بهش فک کنی خودت مشغول کاری کن نزار بهش فک کنی دکتر هم نرو فقط وزنت و کنترل کن من دوماه پیش رفتم دکتر خود دکترم پیشنهاد داد گفت نیا دکتر خودت بیخیال بدون و من همین کارو دارم انجام میدم توکل کن به خدا

انقد دکتر عوض نکن عزیزم شما تازه هشت ماهه اقدامی هنوز یکسال هم نشده انقد نا امید نباش سنی نداره اخه همین نا امیدی خودش یکی از دلایلی هست که بارداریت و به تعویق میندازه من بیست و چهار سالمه یک بار سقط داشتم ولی گفتم خواست خداست هرموقع صلاح باشه بهم میده بازم قوی باش محکم باش نینی یه مامان قوی و محکم میخواد اینجوری خودتو فقط اذیت میکنی

منم دیگه دکترو ول دادم ولی چندماه هیچ نتیجه ای نگرفتم💔

عزیزم مکمل اووژن بخور یکی صبح یکی عصر احتمالا بدنت خودش فولیکول خوب میسازه.. اصلاح سبک و ورزش و روغن بابونه هم میگن خوبه روی رحم ماساژ بدی اینا هم گفتن افراد که نتیجه گرفتن
ان شاءالله به زودی میشه منم هم سن شمام ان شاءالله به حق این ایام عزیز همه اقدامیا بعدشم ما دامن مون سبز بشه

عزیزم از دکتر مطیعی اصلاح سبک گرفتین؟

منم چن ماه نرفتم

من پنج ماهه ک دیگ دکتر نرفتم ، ولی نشد بازم .
برعکس میخام برم این ماه ببینم چرا هم با دارو هم بدون دارو باردار نمیشم واقعا روحیم خسته شده

سوال های مرتبط