۸ پاسخ

من یه قاشق شیر هم نداشنم تو بیمارستان شیر خشک دادم

سینم نوک نداشت

من تا ۳ روز شیر نداشتم و سینه هام زخم بود با گریه شیر میدادم کمکی شیر خشک شروع کردم و الانم قطع کردم دگه نمیدم بهش

من از روز اول گلم بهش اول شیرخشک دادم چون خیلی بخیه زده بودن منو و خیلی اذیت بودم و اینکه شیر نداشتم تا چهار روز

چون هم شیرم کم بود هم سینه هام زخم بودن مجبور شدم کمکی شیرخشک رو شروع کنم

من تا ۳ روز اول کلا شیر نداشتم بعد اونم سینم رو کامل نمی‌گرفت
بخاطر شیر خشک دادم
الآنم هم شیر خودم هم شیر خشک باهم میدم

جاری من ازاول شیرخشک داد...بچه سینه شونگرف

من هر دوتاشو میدم ولی چون وزن‌گیری خوبی نداره وقلبش سوراخه بیشتر شیرخشک میدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی