اره عزیزم نهایتا تا چند ماه دووم بیاره بعدش خشک میشه
نه خشک نمیشه اگرم خشک شد نهایتش شیر خشک میدی خلاص
من که نمیخوام اصلا شیر خودمو بدم هرکی نظر شخصی خودشو داره
بعدش از نظر من قدیم شیر مادر خوب بود ولی الان نه
چونمادرای قدیم سالم خوری داشتن ولی الان نه هرچی میرسه دستشون میخورن همون آشغال شیر میشه میدی به بچه
تو شیردهی باید تغذیه سالم داشته باشه مادر نوشابه فست فود شیرینیجات چیپس پفک خوراکی نخوره مخصوصا اونایی که قلیون میکشن
منم بخاطر همین ده روز اول رو شیر میدم با دکترمم حرف زدم موافق بودِه کهدر کنارش شیر خشک بدم همون ده روز هم بعد شیر خودمو بعد ده روز قطع کنم
عزیزم اگه مجبوری ،برای بعضی مواقع اوکی هست و خشک نمیشه
من برای زردی پسرم سه روز مجبور بودم شیرمو بدوشم و کنار بزارم
ولی مکیدن نوزاد خیلی بهتر هست
وا چه کاریه بنده خدا بده خودش میخوره اونجوری که شیر ب مرور زمان خشک میشه بچه خودش بخوره شیرت زیاد میشه شیر مادر بهترین شیر برای بچه س ازش دریغ نکن
اونجوری سینه هات داغون میشه
چرا بدوشی بدی
دوشیدن که عذابه😩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.