اره ویروس لعنتی هر روز هم جدیدش میاد
دخترمم دیروز تب شدید کرد بدون هیچ علائم
عزیزم ویروس هست اگه با اسهال استفراغ باشه یا اینکه ی نوع ویروس هم هست که علائم مثل سرماخوردگی هست ولی شدیدتر با تب زیاد ولی اگه فقط تب داره وهیچ علائمی ندارند شاید میخواد دونه بریزه چون فصل آبله مرغان هست الان بدجور بیماریها زیاده
دختر منم تب کزد بالا هم اورد
احتمالا ویروس روزئولا هست
دخترم منم دیشب یهو تب کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.