دوستان پروژسترون ۴۰۰ رو تو بارداری مقعدی هست یا واژینال ؟

۱۴ پاسخ

بمنم مقعدی گفت بزار

مقعدی بزار تا کلا قطع بشه

معقدی خوبه

ب من گفت مقعدی

هم مقعدی هم واژینال از من هست
ولی من از مقعد میژارم

بستگی داره دکترت چی بگه. من مقعدی میذارم

واژینال خیلی کثیف کاری داره

واژینال فک کنم بهتر جواب بده

جفتش استفاده میشه، من واژینال استفاده میکردم

مقعدی بهتره

مقعدی بهتره واژینال ممکنه خارش و عفونت بیاره

به من گفت فقط مقعدی

هر دو رو استفاده میکنن من خودم واژینال

دکترم بمن گفت فرقی نمیکنه هر کدوم راحت تری

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🌱🧿 مامان معجزه خدا🌱🧿 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دونه انار🫀👼 مامان دونه انار🫀👼 هفته سیزدهم بارداری
مامان کوچولو 🪽❤️! مامان کوچولو 🪽❤️! هفته هجدهم بارداری