۷ پاسخ

اره عزیزم کم کم لثه سفت میکنه برا دندون پیش‌بند ببند
صورتش رو با پماد یا هرچی که میزنی به صورتش مرطوب نگه دار پوستش به مرور خشک‌میشه

آره بزاق دهنشون زیاد میشه نمیتونن قورتش بدن همش از دهنشون میریزه

والا دکتر به من گفت تو این سن غدد بزاقی شون فعال میشه ولی بلد نیستن آب دهنشونو قورت بدن هی تف میکنن

پسرمنم اینطوره به خاطر دندوناشن

پسر منم اینطوری شده فعک کنم لثه سفت میکنه
چون نوک سینه هم زیاد فشار میده

من ۳ ماه بچم‌اینجوری
دیگه ژل بیبی دنت
و گاهی وقتا استامینوفن میزنم
الان برا دندون زوده لثه ها آماده دندون در آوردن میشن ...

اره گلم

سوال های مرتبط