وای من سزارینی هستم ۵سال از شکم سزارین شده میگذره
پری روز عطسه کردم چنان درد گرفت مردم زنده شدم گریه میکردم از درد زیرشکمم نمیتونستم نفس بکشم راه برم
شاید بچه خودش جمع کرده
باید یکم استراحت کنی تا آروم بشه
مثل حالت نشسته دراز بکش یکم شکمتو مثل حالت ماساژ بده حالا با روغن زیتون اگه داشته باشی هم خیلی خوبه انشااللله خوب بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.