بچه ها یهویی شکمم و زیر شکمم گرفت انگار یه استخون گیر کرده نمیتونم کاری بکنم 😭

۴ پاسخ

وای من سزارینی هستم ۵سال از شکم سزارین شده میگذره
پری روز عطسه کردم چنان درد گرفت مردم زنده شدم گریه میکردم از درد زیرشکمم نمی‌تونستم نفس بکشم راه برم

شاید بچه خودش جمع کرده

باید یکم استراحت کنی تا آروم بشه

مثل حالت نشسته دراز بکش یکم شکمتو مثل حالت ماساژ بده حالا با روغن زیتون اگه داشته باشی هم خیلی خوبه انشااللله خوب بشی

سوال های مرتبط