شاید نی نی جابجا شده دردت گرفته
مهم نیست عزیزم نگران نباش
شکمت گرم نگهدار
این دردا رو بدکتر بگی بهتره .من ۳ ماهگی م داشتم دهانه رحمم ۳ سانت باز شده بود
فردا ميري دكتر بهش بگو
اگه تا بعد از ظهر زياد تكرار شد برو بيمارستان
ان اس تي بده خيالت از انقباض راحت شه
نترس عزیزم منم امروز دقیقا همین طور شدم شکمم با شال بستم آروم شد نمیدونم از چیه دقیقا بعدم کمرم هی شوهرم مالید کم کم آروم شد🥲
شاید از عفونت باشه
برو یه ازمایش ادرار بده
اخه من عفونت داشتم هربار عفونت گرفتم دل درد کمر درد شدم
طبیعی هست بچه داره سنگین میشه
ی حوله گرم کن بپیچ دور شکمت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.