۱۰ پاسخ

یه چیز شیرین بخور ب سمت چپ بخواب

این چیزا طبیعیه گلم
فقط بعدش خودتو اروم کن و با بچت حرف بزن و ارومش کن،قران بخون،نقاشی بکش،ی کاری ک ارومت میکنه

ععععع چرا خوب دلتون واسه این بی گناه تو شکمتون بسوزه. اصلا ناراحتی براش خوب نیس

خواهر جان من ک امروز تا تونستم هق زدم و گریه کردم😭😭😭

من گریه میکنم بازم بغر دارم الان ۲ ساعت نیمه دارم گریه میکنم بچم آنقدر لگد میزنه دلم براش میسوزه

چیزی نیس ب شونه چپ دراز بکش

برو یه دونه بزن تو سر شوهرت اروم میشی

من بارداری پر خطرم امروز خیلی عصبی شدم الان خیلی ناراحتم

من انقد غصه میخورم و استرس دارم دلم درد میکنه همش

منم غصه میخورم کمردرد میشم طبیعیه ولی سعی کن تو خودت نریزی

سوال های مرتبط

مامان مامان امید مامان مامان امید هفته بیست‌وهفتم بارداری