خانما من بستری شدم برا زایمان دعا کنید برام

۶ پاسخ

عه بسلامتی عزیزم
انشاالله ب خیر و‌خوشی بغلش میکنی
برای ماهم دعا کن

ان شاالله همه چیز عالی پیش بره و سلامت بغلش کنی برای ما هم دعا کن

ان شاالله بسلامتی بغلت بگیریش عزیزم 🥹🩷

ان شالله زایمان راحتی داشته باشی 🩵

ان شاءالله به سلامتی زایمان میکنی عزیزم

انشاالله ب سلامتی زایمان کنی و نینی کوچولو تو بغل بگیری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و حلما💗 مامان فاطمه و حلما💗 ۵ ماهگی
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد