۷ پاسخ

وای پسرمنم اینجوریه، هلاکم از دستش
شبا تا صبح هم وول میخوره

بله

اره خیلی وقتی شیر میخوره پاهاشو‌میگیرم ک خیلی تکون تکون نخوره بالا بیاره😅

خیلی زیاد. جلو دستش باشیم مارو هم میزنه 🤣

آره چقدرم محکم میزنه روزمین وقتایی هم که میرم باهاش حرف میزنم دیگه شدید تر ذوق می‌کنه ومیکوبونه روزمین

عزیزمممم اره 🥰

اره همش پاعاش هم رو هواست🤣🤣

سوال های مرتبط