۱۱ پاسخ

تا ۱سالگی صبرکن نیومد ببر دکتر واس بچه منم نمیاد

شاید شدید گریه نمیکنه
دختر من فک کنم اولین بار ۳ ماهش بود اشکش اومد ک اونم خیلی خیلی شدید گریه کرد

بچه منم اشکش نمیاد البته یکی دوبار دیدم چشماش پر اشکه

🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین   🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی روبیکا @ilamiiiiii
آیدی تلگرام @mjkfvddc

نه عزیزم دکتر به من گفت بچه ها الان اشک ندارن

چه عکس قشنگی

پناه برخدا😑🦦

عزیزم حتما ببر دکتر که مجرای اشکی رو معاینه کنه ممکنه مجرای اشکی بسته باشه

عزیزم اون گریه گریه نیست پس نق نق کردنه😅هنوز از ته دلش بعض و‌گریه نکرده ک اشکش بیاد

عکس قشنگه .افرین .
اینکه اشک نداره نشونه کم ابیه زیاد شیرش بده

اب میدی بهش؟

سوال های مرتبط