تا ۱سالگی صبرکن نیومد ببر دکتر واس بچه منم نمیاد
شاید شدید گریه نمیکنه
دختر من فک کنم اولین بار ۳ ماهش بود اشکش اومد ک اونم خیلی خیلی شدید گریه کرد
بچه منم اشکش نمیاد البته یکی دوبار دیدم چشماش پر اشکه
🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین 🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی روبیکا @ilamiiiiii
آیدی تلگرام @mjkfvddc
نه عزیزم دکتر به من گفت بچه ها الان اشک ندارن
چه عکس قشنگی
پناه برخدا😑🦦
عزیزم حتما ببر دکتر که مجرای اشکی رو معاینه کنه ممکنه مجرای اشکی بسته باشه
عزیزم اون گریه گریه نیست پس نق نق کردنه😅هنوز از ته دلش بعض وگریه نکرده ک اشکش بیاد
عکس قشنگه .افرین .
اینکه اشک نداره نشونه کم ابیه زیاد شیرش بده
اب میدی بهش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.