۱ پاسخ

سلام گلم اکثر دکترها انجام میدن ولی کلا من متوجه شدم هزینه زیرمیزی دکارهای کرمانشاه نسبت به شهرهاب دیگه خیلی زیادتره.
از طرفی بیمارستان حکیم هم کمیسیون برگزار میکنه و سخت میگیره
منم انتخابم سزارینه ایشالله که بتونم

سوال های مرتبط