۵ پاسخ

روش sns هم سرچکن راجبش بخون

شیرت کمه؟
چه شیشه ای میدی؟

عزیزم شاید گوشش درد میکنه، هنوز زوده که بخوای ناراحت باشی سینه رو نمیخوره.سعی کن تلاش کنه مک بزنه چون با مک زدن سینه نرم میشه و اون چیزی که میخای میشه،حس مادر بودن فقط به شیر دادن تنها نیست خودت رو ناراحت نکن

بچه منم همینه .دل درد داره یا سیر نمیشه .بچه من کلا گرسنه ست

منم همین مشکلو دارم
شیرم‌خیلی کمه
از ۳ روزگیش که زردی گرفت مجبور شدم بهش شیشه بدم برا همین دیگه سختشه خیلی مک بزنه اخر سرم ۴ تا قطره بیشتر نمیاد
منم خیلی حس عذاب وجدان دارم خصوصا که بقیه همیش میگن وای همش شیرخشک نده بهش شیر خودتم بده ولی وقتی میبینم انقد اذیت میشه موقع سینه گرفتن دلم میسوزه براش

سوال های مرتبط