آیا یبوست ضرر داره برای دخترم که یه سالشه

۵ پاسخ

بله اگ‌با چیزای ملین خوب نمیشه حتما ببر دکتر دارو بده
دختر من ب خاطر یبوست بی اشتها شده بود کلا الان دوماهه دارم دارو میدم بهتر شده فردا اخرین روز داروشه

بلع خیلی

بله ضرر داره

لعنتی من هرچی میدم یبوستش خوب نمیشه🥴🥴

بله چون هم فشار زیادی روشه هم اینکه فردا دستگاه گوارشش تنبل میشه برای بیرون روی و حیلی بیشتر اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان محمد علی امیری مامان محمد علی امیری ۲ سالگی
مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی