بله اگبا چیزای ملین خوب نمیشه حتما ببر دکتر دارو بده
دختر من ب خاطر یبوست بی اشتها شده بود کلا الان دوماهه دارم دارو میدم بهتر شده فردا اخرین روز داروشه
بلع خیلی
بله ضرر داره
لعنتی من هرچی میدم یبوستش خوب نمیشه🥴🥴
بله چون هم فشار زیادی روشه هم اینکه فردا دستگاه گوارشش تنبل میشه برای بیرون روی و حیلی بیشتر اذیت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.