سلام خانوما هماتوم دارم شیاف داده مقعدی بزارم یا واژینال

۵ پاسخ

من از اول رکتال گذاشتم

مقعدی راحت تره و استرسش کمتره
واژینال فک کنم سرعت جذبش بیشتره

من از جلو میزاشتم ولی بعد اینگه جذب شد گفتم سختمه گفت از مقعد بزار

دکتر من گفت
خونریزی داری از عقب
لکه بینی از جلو

دکترم ب من گف فرقی نداره منم مقعدی میزارم راحت ترم
واژینال بلد نیستم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه🤲 مامان معجزه🤲 هفته سی‌ونهم بارداری