من از اول رکتال گذاشتم
مقعدی راحت تره و استرسش کمتره
واژینال فک کنم سرعت جذبش بیشتره
من از جلو میزاشتم ولی بعد اینگه جذب شد گفتم سختمه گفت از مقعد بزار
دکتر من گفت
خونریزی داری از عقب
لکه بینی از جلو
دکترم ب من گف فرقی نداره منم مقعدی میزارم راحت ترم
واژینال بلد نیستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.