۷ پاسخ

هانیز ۵ گرفتم عالی بود

کوکومی هرازگاهی اره
خوبه

من کوکومی استفاده کردم حساسیت داشت
ٱ بی بی گرفتم

۵ مولفیکسم نیس

چجوری هانیز استفاده میکنید واقعا
بچه چند بار جیش می‌کنه پنبه کاملا سوا میشه آویزون پایین میمونه

سایز 4 تعداد بالا خریدم ۷۰۰ دو سه روز پیش

بله من هانیز

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۷ ماهگی