سلام خانمهایی که زایمان طبیعی کردین چقدر طول کشید خوب بشید

۵ پاسخ

۲ماه درد و زخم هام خیلی بخیه داخلی داشتم بیرونی هیچی

من چون روز 10 حواسم نبود دولا شدم، بخیه هام باز شد تا 2 ماه نمیتونستم بشینم

طبیعی خیلی خوبه همینکه بعد زایمان میتونی سر پا شی و کاراتو خودت انجام بدی

بعضی تا ۴۰روز بعضی هن چندروزخوب میشن

بستگی ب بدن داره

سوال های مرتبط